Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid – voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de samenleving waar jij deel van uitmaakt telt ook fysiek kwetsbare mensen die door deze omstandigheden kunnen overlijden”, reageerde Nadim Mansour terecht op de recente column van Angela de Jong in het AD. Volgens mij zijn
Verder lezen Reageren?
Recente reacties