Een van de meest subversieve dingen die je kan doen: vredesactivisme in een gemilitariseerde maatschappij
Nederland militariseert in rap tempo, ons demonstratierecht wordt ingeperkt, antifa als terroristische organisatie bestempeld, mensen zonder legale status worden gecriminaliseerd. De lijst is lang en eng. Dit gebeurt gewoon via reguliere kanalen, via de wetten die, ondanks het feit dat ze in strijd zijn met internationale wetgeving of Grondwet, gewoon door de Tweede Kamer komen. Want – dreiging, hè. Geen
Verder lezen Reageren?
Recente reacties