Zijn de extra defensieuitgaven wel zo defensief?
In Nederland bestaat nog steeds het idee dat onze krijgsmacht op een houtje moet bijten, maar sinds 2016 zijn de Nederlandse militaire uitgaven verdriedubbeld, van 8,3 miljard euro in 2016 naar 26,8 miljard euro dit jaar. Het is niet zo dat er ‘eindelijk geld naar defensie gaat’. Defensie krijgt al jaren veel extra geld, terwijl er elders wordt bezuinigd. Daarvoor
Verder lezen Reageren?
Recente reacties