Den Haag doet het: motie voor een hoger minimumloon met ruime meerderheid aangenomen
Gisteravond laat heeft de Haagse gemeenteraad een motie aangenomen voor een hoger minimumloon. Daarmee is Den Haag de eerste van de vier grote steden die de Voor 14-campagne officieel ondersteunt. Een prachtig resultaat voor de activisten van #DenHaagvoor14 en voor de SP en de Haagse Stadspartij, die de motie hadden ingediend en er bij de andere partijen stevig voor hadden
Verder lezen Reageren?
Recente reacties